Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кам’янецька, Валентина | |
dc.date.accessioned | 2021-03-12T12:14:57Z | |
dc.date.available | 2021-03-12T12:14:57Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Кам’янецька В. Формування логічної компетентності учнів початкової школи: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Валентина Кам’янецька. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 110 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4798 | |
dc.description.abstract | Зміни у змісті та концептуальних основах початкової освіти зумовлюють соціальну потребу в підготовці нового покоління учнів. Суспільство потребує всебічно підготовлених учнів з високорозвинутим інтелектом, логічною культурою. Саме знання основ логіки підвищує культуру мислення, сприяє чіткості, послідовності й доказовості міркувань, підсилює ефективність і переконливість мови. Особливо це важливо в процесі опановування новими знаннями та компетентностями. Важливість досліджуваної проблеми посилюється необхідністю виявлення дидактичних умов формування логічної компетентності учнів початкової школи, мета яких – не лише досягти конкретних результатів у навчанні, а й перетворити пізнання на цікавий, захоплюючий процес, що, окрім навчальної, виконує також розвивальну та творчо-пізнавальну функції. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити дієвість дидактичних умов формування логічної компетентності учнів початкової школи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування логічної компетентності учнів початкової школи | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |