ElarK-PNU

Формування логічної компетентності учнів початкової школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кам’янецька, Валентина
dc.date.accessioned 2021-03-12T12:14:57Z
dc.date.available 2021-03-12T12:14:57Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Кам’янецька В. Формування логічної компетентності учнів початкової школи: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Валентина Кам’янецька. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 110 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4798
dc.description.abstract Зміни у змісті та концептуальних основах початкової освіти зумовлюють соціальну потребу в підготовці нового покоління учнів. Суспільство потребує всебічно підготовлених учнів з високорозвинутим інтелектом, логічною культурою. Саме знання основ логіки підвищує культуру мислення, сприяє чіткості, послідовності й доказовості міркувань, підсилює ефективність і переконливість мови. Особливо це важливо в процесі опановування новими знаннями та компетентностями. Важливість досліджуваної проблеми посилюється необхідністю виявлення дидактичних умов формування логічної компетентності учнів початкової школи, мета яких – не лише досягти конкретних результатів у навчанні, а й перетворити пізнання на цікавий, захоплюючий процес, що, окрім навчальної, виконує також розвивальну та творчо-пізнавальну функції. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити дієвість дидактичних умов формування логічної компетентності учнів початкової школи. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування логічної компетентності учнів початкової школи uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу