dc.contributor.author |
Колісник, Оксана Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-12T12:24:00Z |
|
dc.date.available |
2021-03-12T12:24:00Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Колісник О. С. Технології вивчення елементів синтаксису на уроках української мови в початковій школі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Оксана Сергіївна Колісник. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 92 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4800 |
|
dc.description.abstract |
У формуванні комунікативної компетентності учнів під час навчання української мови важливу роль відведено синтаксису, який є організуючим центром граматики. У ньому найповніше проявляється функційна значущість мовних одиниць усіх рівнів, роль їх у досягненні комунікативної мети. В синтаксичному ярусі мовної системи, зокрема реченні як найменшій комунікативній одиниці, знаходять найповніше вираження всі мовні одиниці інших рівнів (фонетичного, словотвірного, семантичного, морфологічного, стилістичного), набувають функціональної довершеності й логічної оцінки засоби мови і мовлення. Вивчення синтаксису сприяє засвоєнню норм літературної мови, розвиткові логічного мислення й мовлення учнів, формуванню пунктуаційної грамотності й навичок виразного читання. Синтаксис допомагає зрозуміти комунікативну функцію мови й шляхи її здійснення. Мета роботи – схарактеризувати особливості вивчення елементів синтаксису на уроках української мови в початкових класах засобами сучасних технологій навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Технології вивчення елементів синтаксису на уроках української мови в початковій школі |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |