Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Колісник, Оксана Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-12T12:24:00Z | |
dc.date.available | 2021-03-12T12:24:00Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Колісник О. С. Технології вивчення елементів синтаксису на уроках української мови в початковій школі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Оксана Сергіївна Колісник. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 92 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4800 | |
dc.description.abstract | У формуванні комунікативної компетентності учнів під час навчання української мови важливу роль відведено синтаксису, який є організуючим центром граматики. У ньому найповніше проявляється функційна значущість мовних одиниць усіх рівнів, роль їх у досягненні комунікативної мети. В синтаксичному ярусі мовної системи, зокрема реченні як найменшій комунікативній одиниці, знаходять найповніше вираження всі мовні одиниці інших рівнів (фонетичного, словотвірного, семантичного, морфологічного, стилістичного), набувають функціональної довершеності й логічної оцінки засоби мови і мовлення. Вивчення синтаксису сприяє засвоєнню норм літературної мови, розвиткові логічного мислення й мовлення учнів, формуванню пунктуаційної грамотності й навичок виразного читання. Синтаксис допомагає зрозуміти комунікативну функцію мови й шляхи її здійснення. Мета роботи – схарактеризувати особливості вивчення елементів синтаксису на уроках української мови в початкових класах засобами сучасних технологій навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Технології вивчення елементів синтаксису на уроках української мови в початковій школі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |