Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лазарко, Ольга | |
dc.date.accessioned | 2021-03-12T12:29:27Z | |
dc.date.available | 2021-03-12T12:29:27Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Лазарко О. Формування умінь в учнів початкових класів складати тексти-описи: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ольга Лазарко. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 90 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4802 | |
dc.description.abstract | Реалізація комунікативної лінії як однієї з провідних у навчанні рідної мови школярів можлива за рівномірного та паралельного розвитку всіх типів мовлення: розповіді, опису та міркування. Виховання мовленнєвої культури тісно пов’язане з оволодінням мовними засобами в будь-якій мовленнєвій ситуації, умінням користуватися багатством української мови, правильно й виразно висловлювати свої думки (текстотворення). Формування в молодших школярів умінь і навичок користуватися мовними засобами в процесі сприймання, розуміння та продукування текстів усної і писемної форм є провідною метою навчання української мови. Від того, як учень володіє означеними формами мовленнєвої діяльності, залежить його внутрішня культура, моральні переконання та естетичні ідеали. Образне мовлення є показником якісного, емоційно багатого мовлення і виступає для учнів початкових класів як мовлення, в якому передбачається вживання слів і словосполучень у незвичайному метафоричному значенні, що дає можливість художньо відтворювати дійсність. Мета нашої кваліфікаційної роботи полягає в комплексному дослідженні методів опрацювання текстів-описів на уроках зв’язного мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування умінь в учнів початкових класів складати тексти-описи | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |