Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Легінь, Христина Василівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-12T12:31:52Z | |
dc.date.available | 2021-03-12T12:31:52Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Легінь Х. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для здійснення дистанційного навчання майбутніх учителів початкової школи: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Христина Василівна Легінь. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 96 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4803 | |
dc.description.abstract | Зростання вимог до рівня підготовки сучасних фахівців, процеси євроінтеграції і глобалізації, європейський вектор розвитку системи вищої освіти України зумовлюють необхідність її адаптації до нових соціально-економічних умов з метою забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних фахівців. Однією з провідних передумов реалізації потенціалу дистанційного навчання є готовність майбутніх вчителів початкової школи до впровадження відповідних технологій. Водночас, як показали аналіз наукової літератури, документації та результати констатувального експерименту, у вищих навчальних закладах України майбутніх вчителів початкової школи не залучають до здійснення дистанційного навчання загалом й зокрема до проектування систем такого навчання з метою їх використання у професійній діяльності. Мета і завдання дослідження – теоретично обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити технологію використання інформаційно-комунікаційні технології для здійснення дистанційного навчання майбутніх вчителів початкової школи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Використання інформаційно-комунікаційних технологій для здійснення дистанційного навчання майбутніх учителів початкової школи | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |