Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Манко, Ольга | |
dc.date.accessioned | 2021-03-12T12:34:19Z | |
dc.date.available | 2021-03-12T12:34:19Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Манко О. Формування мотиваційної спрямованості молодших школярів у процесі розв’язування сюжетних задач: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ольга Манко. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 83 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4804 | |
dc.description.abstract | Активна навчальна діяльність у психології і педагогіці розглядається як один із важливих аспектів підвищення ефективності навчання і розуміється як активність школяра в процесі учіння, його бажання здобувати знання, застосовувати навчальні дії для їх отримання. Цілеспрямоване формування мотиваційної спрямованості – це, по суті, формування самої особистості. Навчання у школі має бути для дитини джерелом позитивних емоцій. Важливо, щоб ці позитивні емоції пов’язувались із самою навчальною діяльністю, її процесом та результатами. Навчати дитину можна лише тоді, коли у неї вдається викликати інтерес і бажання зробити те, що просить учитель. Формування мотиваційної спрямованості забезпечує подолання учнями труднощів у навчальній роботі, стимулює їхню пізнавальну активність та ініціативність. Мета дослідження – теоретично обгрунтувати та експериментально перевірити ефективність технології моделювання у процесі формування мотиваційної спрямованості молодших школярів під час розв’язування сюжетних задач. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування мотиваційної спрямованості молодших школярів у процесі розв’язування сюжетних задач | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |