ElarK-PNU

Формування мотиваційної спрямованості молодших школярів у процесі розв’язування сюжетних задач

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Манко, Ольга
dc.date.accessioned 2021-03-12T12:34:19Z
dc.date.available 2021-03-12T12:34:19Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Манко О. Формування мотиваційної спрямованості молодших школярів у процесі розв’язування сюжетних задач: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ольга Манко. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 83 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4804
dc.description.abstract Активна навчальна діяльність у психології і педагогіці розглядається як один із важливих аспектів підвищення ефективності навчання і розуміється як активність школяра в процесі учіння, його бажання здобувати знання, застосовувати навчальні дії для їх отримання. Цілеспрямоване формування мотиваційної спрямованості – це, по суті, формування самої особистості. Навчання у школі має бути для дитини джерелом позитивних емоцій. Важливо, щоб ці позитивні емоції пов’язувались із самою навчальною діяльністю, її процесом та результатами. Навчати дитину можна лише тоді, коли у неї вдається викликати інтерес і бажання зробити те, що просить учитель. Формування мотиваційної спрямованості забезпечує подолання учнями труднощів у навчальній роботі, стимулює їхню пізнавальну активність та ініціативність. Мета дослідження – теоретично обгрунтувати та експериментально перевірити ефективність технології моделювання у процесі формування мотиваційної спрямованості молодших школярів під час розв’язування сюжетних задач. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування мотиваційної спрямованості молодших школярів у процесі розв’язування сюжетних задач uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу