ElarK-PNU

Вплив педагога на формування позитивної мотивації навчання молодших школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Паплинська, Елизавета Василівна
dc.date.accessioned 2021-03-12T12:38:10Z
dc.date.available 2021-03-12T12:38:10Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Паплинська Е. В. Вплив педагога на формування позитивної мотивації навчання молодших школярів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Елизавета Василівна Паплинська. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 103 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4806
dc.description.abstract Позитивна навчальна мотивація відіграє важливу роль у становленні особистості, адже без неї неможливий розвиток потреби і здатності до самовдосконалення та самоосвіти та ефективна навчальна діяльність. Саме у молодшому шкільному віці закладаються основи для подальшого навчання школяра і часто від бажання вчитися у початковій школі залежить прагнення людини до саморозвитку і навчання протягом усього подальшого життя. Водночас, на тлі багатогранності вивчення проблеми мотивації навчальної діяльності, не до кінця з’ясованим залишається місце мотивів учіння серед інших психологічних і соціально-педагогічних детермінант, не виступала предметом спеціального дослідження динаміка розвитку різних категорій мотивів упродовж початкової ланки освіти, мало робіт присвячено впливу мотивації на навчальну успішність молодшого школяра. Мета дослідження: визначити основний тип навчальної мотивації у молодшому шкільному віці та вплив педагога на його формування. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Вплив педагога на формування позитивної мотивації навчання молодших школярів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу