Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Паплинська, Елизавета Василівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-12T12:38:10Z | |
dc.date.available | 2021-03-12T12:38:10Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Паплинська Е. В. Вплив педагога на формування позитивної мотивації навчання молодших школярів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Елизавета Василівна Паплинська. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 103 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4806 | |
dc.description.abstract | Позитивна навчальна мотивація відіграє важливу роль у становленні особистості, адже без неї неможливий розвиток потреби і здатності до самовдосконалення та самоосвіти та ефективна навчальна діяльність. Саме у молодшому шкільному віці закладаються основи для подальшого навчання школяра і часто від бажання вчитися у початковій школі залежить прагнення людини до саморозвитку і навчання протягом усього подальшого життя. Водночас, на тлі багатогранності вивчення проблеми мотивації навчальної діяльності, не до кінця з’ясованим залишається місце мотивів учіння серед інших психологічних і соціально-педагогічних детермінант, не виступала предметом спеціального дослідження динаміка розвитку різних категорій мотивів упродовж початкової ланки освіти, мало робіт присвячено впливу мотивації на навчальну успішність молодшого школяра. Мета дослідження: визначити основний тип навчальної мотивації у молодшому шкільному віці та вплив педагога на його формування. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Вплив педагога на формування позитивної мотивації навчання молодших школярів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |