dc.contributor.author |
Папірна, Ірина Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-15T08:08:18Z |
|
dc.date.available |
2021-03-15T08:08:18Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Папірна І. О. Проектні технології на уроках літературного читання в початковій школі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ірина Олегівна Папірна. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 92 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4808 |
|
dc.description.abstract |
Проектна технологія є однією з інноваційних педагогічних технологій, що відповідає вимогам Національної доктрини розвитку освіти щодо переходу до нового типу гуманістично-інноваційної освіти, коли увага переноситься на набуття учнями знань, умінь і навичок, життєвого досвіду, як засобу формування життєвої компетенції. Проектна технологія «змушує» дітей по-новому подивитися на свої можливості, осмислити характер взаємодії з навколишнім середовищем, дає відповіді на запитання: А навіщо мені це треба ? Мета дипломної роботи – висвітлити особливості використання проектної технології як творчої дослідницької діяльності на уроках літературного читання з метою формування читацької компетентності молодших школярів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Проектні технології на уроках літературного читання в початковій школі |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |