Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Папірна, Ірина Олегівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-15T08:08:18Z | |
dc.date.available | 2021-03-15T08:08:18Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Папірна І. О. Проектні технології на уроках літературного читання в початковій школі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ірина Олегівна Папірна. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 92 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4808 | |
dc.description.abstract | Проектна технологія є однією з інноваційних педагогічних технологій, що відповідає вимогам Національної доктрини розвитку освіти щодо переходу до нового типу гуманістично-інноваційної освіти, коли увага переноситься на набуття учнями знань, умінь і навичок, життєвого досвіду, як засобу формування життєвої компетенції. Проектна технологія «змушує» дітей по-новому подивитися на свої можливості, осмислити характер взаємодії з навколишнім середовищем, дає відповіді на запитання: А навіщо мені це треба ? Мета дипломної роботи – висвітлити особливості використання проектної технології як творчої дослідницької діяльності на уроках літературного читання з метою формування читацької компетентності молодших школярів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Проектні технології на уроках літературного читання в початковій школі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |