Репозиторий Dspace

Проектні технології на уроках літературного читання в початковій школі

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Папірна, Ірина Олегівна
dc.date.accessioned 2021-03-15T08:08:18Z
dc.date.available 2021-03-15T08:08:18Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Папірна І. О. Проектні технології на уроках літературного читання в початковій школі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ірина Олегівна Папірна. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 92 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4808
dc.description.abstract Проектна технологія є однією з інноваційних педагогічних технологій, що відповідає вимогам Національної доктрини розвитку освіти щодо переходу до нового типу гуманістично-інноваційної освіти, коли увага переноситься на набуття учнями знань, умінь і навичок, життєвого досвіду, як засобу формування життєвої компетенції. Проектна технологія «змушує» дітей по-новому подивитися на свої можливості, осмислити характер взаємодії з навколишнім середовищем, дає відповіді на запитання: А навіщо мені це треба ? Мета дипломної роботи – висвітлити особливості використання проектної технології як творчої дослідницької діяльності на уроках літературного читання з метою формування читацької компетентності молодших школярів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Проектні технології на уроках літературного читання в початковій школі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись