ElarK-PNU

Система творчих вправ як засіб розвитку мотивації до вивчення української мови молодших школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пастушенко, Юлія
dc.date.accessioned 2021-03-15T08:11:53Z
dc.date.available 2021-03-15T08:11:53Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Пастушенко Ю. Система творчих вправ як засіб розвитку мотивації до вивчення української мови молодших школярів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Юлія Пастушенко. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 95 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4809
dc.description.abstract Упровадження нових освітніх технологій особистісно орієнтованого навчання на уроках читання і мови – це передумова активної пізнавальної діяльності учнів; нестандартна, цікава, творча робота, що пробуджує у дітей інтерес до знань і сприяє емоційному, духовному та інтелектуальному розвитку школярів. Сьогодні вже неможливо навчати традиційно: у центрі навчально – виховного процесу має перебувати учень. Від його творчої активності на уроці, вміння доказово міркувати, обґрунтовувати свої думки, вміння спілкуватися з учителем, учнями класу, залежить успіх у свідомому опануванні шкільної програми. Творча активність учнів на уроці досягається через систему творчих завдань. Мета дослідження: подати систему творчих вправ з вивчення мовних одиниць, описати методику роботи над творчими вправами, апробувати і експериментально перевірити її вплив на мотивацію вивчення школярами рідної мови в початкових класах загальноосвітніх шкіл. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Система творчих вправ як засіб розвитку мотивації до вивчення української мови молодших школярів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу