Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пастушенко, Юлія | |
dc.date.accessioned | 2021-03-15T08:11:53Z | |
dc.date.available | 2021-03-15T08:11:53Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Пастушенко Ю. Система творчих вправ як засіб розвитку мотивації до вивчення української мови молодших школярів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Юлія Пастушенко. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 95 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4809 | |
dc.description.abstract | Упровадження нових освітніх технологій особистісно орієнтованого навчання на уроках читання і мови – це передумова активної пізнавальної діяльності учнів; нестандартна, цікава, творча робота, що пробуджує у дітей інтерес до знань і сприяє емоційному, духовному та інтелектуальному розвитку школярів. Сьогодні вже неможливо навчати традиційно: у центрі навчально – виховного процесу має перебувати учень. Від його творчої активності на уроці, вміння доказово міркувати, обґрунтовувати свої думки, вміння спілкуватися з учителем, учнями класу, залежить успіх у свідомому опануванні шкільної програми. Творча активність учнів на уроці досягається через систему творчих завдань. Мета дослідження: подати систему творчих вправ з вивчення мовних одиниць, описати методику роботи над творчими вправами, апробувати і експериментально перевірити її вплив на мотивацію вивчення школярами рідної мови в початкових класах загальноосвітніх шкіл. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Система творчих вправ як засіб розвитку мотивації до вивчення української мови молодших школярів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |