ElarK-PNU

Психологічні особливості соціалізації молодших школярів у процесі навчальної діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Савчук, Яна Василівна
dc.date.accessioned 2021-03-15T08:18:18Z
dc.date.available 2021-03-15T08:18:18Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Савчук Я. В. Психологічні особливості соціалізації молодших школярів у процесі навчальної діяльності: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Яна Василівна Савчук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 100 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4811
dc.description.abstract Соціокультурні зміни, які відбуваються у сучасному українському суспільстві по-різному впливають на процес соціалізації підростаючої особистості: значно підвищуються вимоги до її культурного і морального рівня, до поглиблення й розширення світогляду дитини, розвитку таких умінь і здібностей, які забезпечували би не лише її адаптацію до нової соціальної реальності, а й сприяли свідомому вибору власного життєвого шляху. Такі установки хоча й передбачають різновекторність життєдіяльності людини, але значно ускладнюють процес соціалізації у дитячому віці, особливо спричинюючи проблеми в сфері соціальної взаємодії та дитячих соціальних взаємин. Мета дослідження – здійснити цілісний науковий аналіз проблеми соціалізації дітей молодшого шкільного віку; визначити та обґрунтувати теоретико-методичні засади соціалізації молодших школярів під час навчальної діяльності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Психологічні особливості соціалізації молодших школярів у процесі навчальної діяльності uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу