Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Семенюк, Богдана Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-15T08:23:38Z | |
dc.date.available | 2021-03-15T08:23:38Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Семенюк Б. І. Технології роботи над словосполученням і реченням у початкових класах: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Богдана Іванівна Семенюк. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 90 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4812 | |
dc.description.abstract | На сучасному етапі розвитку освіти початкова школа перейшла на нові структуру і зміст. Зросли вимоги до якості початкової освіти, створено сприятливі умови для посилення практичної спрямованості навчання та творчого розвитку дитини. Особливу роль у навчальному процесі відведено рідній мові з огляду на її значущість для опанування знань з інших предметів та становлення і розвитку духовно багатої особистості. Об’єктом дослідження є процес засвоєння синтаксичних одиниць в початковому курсі навчання рідної мови. Предмет дослідження – методика формування мовленнєвих умінь учнів початкових класів на засадах функціонально-комунікативного підходу до вивчення синтаксичного матеріалу. Мета дослідження полягає в розробці методики, доборі навчальних вправ для розвитку мовленнєвих умінь використовувати синтаксичні одиниці різних структурно-семантичних типів в усному та писемному мовленні. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Технології роботи над словосполученням і реченням у початкових класах | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |