dc.description.abstract |
Гра, як відомо, є провідною формою діяльності дитини в дошкільному віці, а в молодшому шкільному віці пріоритетною стає навчальна форма. Не секрет, що чимало видатних педагогів справедливо звертали увагу на ефективність використання ігор у процесі навчання. І це зрозуміло. В іграх особливо повно і часом несподівано виявляються здібності не тільки дитини, а й дорослої людини. Особливо актуальним є застосування на уроках української мови дидактичних ігор. Адже саме дидактичні ігри, ігрові заняття і прийоми підвищують ефективність сприймання школярами навчального матеріалу, урізноманітнюють їхню навчальну діяльність, вносять у неї елемент цікавості. Мета роботи – описати методику створення ігрових ситуацій на уроках рідної мови в початкових класах, описати мовні ігри та їх роль у формуванні та розвитку мовленнєвих навичок молодших школярів. |
uk_UA |