ElarK-PNU

Активізація навчальної діяльності молодших школярів у процесі використання дидактичних ігор

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бабій, Мирослава
dc.date.accessioned 2021-03-15T14:26:21Z
dc.date.available 2021-03-15T14:26:21Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Бабій М. Активізація навчальної діяльності молодших школярів у процесі використання дидактичних ігор: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Мирослава Бабій. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 92 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4816
dc.description.abstract Гра, як відомо, є провідною формою діяльності дитини в дошкільному віці, а в молодшому шкільному віці пріоритетною стає навчальна форма. Не секрет, що чимало видатних педагогів справедливо звертали увагу на ефективність використання ігор у процесі навчання. І це зрозуміло. В іграх особливо повно і часом несподівано виявляються здібності не тільки дитини, а й дорослої людини. Особливо актуальним є застосування на уроках української мови дидактичних ігор. Адже саме дидактичні ігри, ігрові заняття і прийоми підвищують ефективність сприймання школярами навчального матеріалу, урізноманітнюють їхню навчальну діяльність, вносять у неї елемент цікавості. Мета роботи – описати методику створення ігрових ситуацій на уроках рідної мови в початкових класах, описати мовні ігри та їх роль у формуванні та розвитку мовленнєвих навичок молодших школярів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Активізація навчальної діяльності молодших школярів у процесі використання дидактичних ігор uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу