Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бабій, Мирослава | |
dc.date.accessioned | 2021-03-15T14:26:21Z | |
dc.date.available | 2021-03-15T14:26:21Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Бабій М. Активізація навчальної діяльності молодших школярів у процесі використання дидактичних ігор: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Мирослава Бабій. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 92 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4816 | |
dc.description.abstract | Гра, як відомо, є провідною формою діяльності дитини в дошкільному віці, а в молодшому шкільному віці пріоритетною стає навчальна форма. Не секрет, що чимало видатних педагогів справедливо звертали увагу на ефективність використання ігор у процесі навчання. І це зрозуміло. В іграх особливо повно і часом несподівано виявляються здібності не тільки дитини, а й дорослої людини. Особливо актуальним є застосування на уроках української мови дидактичних ігор. Адже саме дидактичні ігри, ігрові заняття і прийоми підвищують ефективність сприймання школярами навчального матеріалу, урізноманітнюють їхню навчальну діяльність, вносять у неї елемент цікавості. Мета роботи – описати методику створення ігрових ситуацій на уроках рідної мови в початкових класах, описати мовні ігри та їх роль у формуванні та розвитку мовленнєвих навичок молодших школярів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Активізація навчальної діяльності молодших школярів у процесі використання дидактичних ігор | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |