Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Боднарюк, О. Д. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-15T14:45:21Z | |
dc.date.available | 2021-03-15T14:45:21Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Боднарюк О. Д. Технології розвитку логічного мислення молодших школярів на уроках математики: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / О. Д. Боднарюк. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 105 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4819 | |
dc.description.abstract | Роль математики в розвитку логічного мислення винятково велика тому, що вона є однією із теоретичних наук шкільної освіти. У ній високий рівень абстракції і у ній найбільш природним способом викладу знань є спосіб переходу від абстрактного до конкретного. Це означає, що перед методикою навчання математики постають нові задачі, пов’язані з розвитком логічного мислення. Перші математичні знання засвоюються дитиною у певній, придатній до її розуміння системі, у якій окремі положення логічно пов’язані та випливають одне з одного. Одним із основних завдань педагога має бути завдання не просто накопичення знань дітей, а завдання навчити їх міркувати, грамотно обґрунтовувати свою точку зору, самостійно приймати рішення, не боятися завдань з багатьма варіантами розв'язку, логічно мислити. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці педагогічних умов розвитку логічного мислення у молодших школярів на уроках математики. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Технології розвитку логічного мислення молодших школярів на уроках математики | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |