ElarK-PNU

Технології розвитку логічного мислення молодших школярів на уроках математики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Боднарюк, О. Д.
dc.date.accessioned 2021-03-15T14:45:21Z
dc.date.available 2021-03-15T14:45:21Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Боднарюк О. Д. Технології розвитку логічного мислення молодших школярів на уроках математики: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / О. Д. Боднарюк. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 105 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4819
dc.description.abstract Роль математики в розвитку логічного мислення винятково велика тому, що вона є однією із теоретичних наук шкільної освіти. У ній високий рівень абстракції і у ній найбільш природним способом викладу знань є спосіб переходу від абстрактного до конкретного. Це означає, що перед методикою навчання математики постають нові задачі, пов’язані з розвитком логічного мислення. Перші математичні знання засвоюються дитиною у певній, придатній до її розуміння системі, у якій окремі положення логічно пов’язані та випливають одне з одного. Одним із основних завдань педагога має бути завдання не просто накопичення знань дітей, а завдання навчити їх міркувати, грамотно обґрунтовувати свою точку зору, самостійно приймати рішення, не боятися завдань з багатьма варіантами розв'язку, логічно мислити. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці педагогічних умов розвитку логічного мислення у молодших школярів на уроках математики. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Технології розвитку логічного мислення молодших школярів на уроках математики uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу