Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гакман, Антоніна Валентинівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-15T14:49:06Z | |
dc.date.available | 2021-03-15T14:49:06Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Гакман А. В. Синоніми як засіб формування лексичних компетентностей молодших школярів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Антоніна Валентинівна Гакман. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 79 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4820 | |
dc.description.abstract | Основна мета полягає у формуванні ключової комунікативної компетентності молодшого школяра, яка виявляється у здатності успішно користуватися мовою (всіма видами мовленнєвої діяльності) в процесі спілкування, пізнання навколишнього світу, вирішення життєво важливих завдань. У процесі початкового навчання української мови постійно проводиться робота над формуванням компетентності уміння вчитися. Важливо навчити молодших школярів організовувати свою навчальну діяльність, сформувати в них почуття відповідальності за виконання завдань, готовність самостійно працювати з новим, доступним за складністю матеріалом, мати власну думку, обґрунтовувати її. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати ефективність використання технологій увиразнення мовлення молодших школярів засобами синонімів, проаналізувати методи і прийоми формування в учнів точного, ясного мовлення, вмінь вибирати відповідні синонімічні варіанти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Синоніми як засіб формування лексичних компетентностей молодших школярів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |