ElarK-PNU

Синоніми як засіб формування лексичних компетентностей молодших школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гакман, Антоніна Валентинівна
dc.date.accessioned 2021-03-15T14:49:06Z
dc.date.available 2021-03-15T14:49:06Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Гакман А. В. Синоніми як засіб формування лексичних компетентностей молодших школярів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Антоніна Валентинівна Гакман. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 79 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4820
dc.description.abstract Основна мета полягає у формуванні ключової комунікативної компетентності молодшого школяра, яка виявляється у здатності успішно користуватися мовою (всіма видами мовленнєвої діяльності) в процесі спілкування, пізнання навколишнього світу, вирішення життєво важливих завдань. У процесі початкового навчання української мови постійно проводиться робота над формуванням компетентності уміння вчитися. Важливо навчити молодших школярів організовувати свою навчальну діяльність, сформувати в них почуття відповідальності за виконання завдань, готовність самостійно працювати з новим, доступним за складністю матеріалом, мати власну думку, обґрунтовувати її. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати ефективність використання технологій увиразнення мовлення молодших школярів засобами синонімів, проаналізувати методи і прийоми формування в учнів точного, ясного мовлення, вмінь вибирати відповідні синонімічні варіанти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Синоніми як засіб формування лексичних компетентностей молодших школярів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу