dc.contributor.author |
Григорак, Уляна Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-15T14:57:59Z |
|
dc.date.available |
2021-03-15T14:57:59Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Григорак У. О. Формування правильної дикції у молодших школярів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Уляна Олександрівна Григорак. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 87 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4822 |
|
dc.description.abstract |
Оволодіння основами техніки мовлення й, зокрема, дикцією, є необхідною умовою досягнення високої професійної підготовки, педагогічної техніки й майстерності вчителя початкових класів. Якщо педагог навчить учня вслухатися в його мовлення (увиразнене відповідними засобами), цим він збільшить його можливості пізнавати дійсність, збагачувати власне мовлення, що важливо у загальному і культурному розвитку школяра. Зважаючи на важливе значення умінь і навичок оволодіння дикцією учнями початкових класів, і була обрана тема дипломної роботи „Формування правильної дикції у молодших школярів”. Об’єкт дослідження – дикція як компонент техніки мовлення. Предмет дослідження – методика формування дикції у молодших школярів. Метою є дослідження методичних особливостей розвитку дикції в учнів початкових класів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Формування правильної дикції у молодших школярів |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |