Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Григорак, Уляна Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-15T14:57:59Z | |
dc.date.available | 2021-03-15T14:57:59Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Григорак У. О. Формування правильної дикції у молодших школярів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Уляна Олександрівна Григорак. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 87 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4822 | |
dc.description.abstract | Оволодіння основами техніки мовлення й, зокрема, дикцією, є необхідною умовою досягнення високої професійної підготовки, педагогічної техніки й майстерності вчителя початкових класів. Якщо педагог навчить учня вслухатися в його мовлення (увиразнене відповідними засобами), цим він збільшить його можливості пізнавати дійсність, збагачувати власне мовлення, що важливо у загальному і культурному розвитку школяра. Зважаючи на важливе значення умінь і навичок оволодіння дикцією учнями початкових класів, і була обрана тема дипломної роботи „Формування правильної дикції у молодших школярів”. Об’єкт дослідження – дикція як компонент техніки мовлення. Предмет дослідження – методика формування дикції у молодших школярів. Метою є дослідження методичних особливостей розвитку дикції в учнів початкових класів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування правильної дикції у молодших школярів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |