ElarK-PNU

Формування правильної дикції у молодших школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Григорак, Уляна Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-03-15T14:57:59Z
dc.date.available 2021-03-15T14:57:59Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Григорак У. О. Формування правильної дикції у молодших школярів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Уляна Олександрівна Григорак. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 87 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4822
dc.description.abstract Оволодіння основами техніки мовлення й, зокрема, дикцією, є необхідною умовою досягнення високої професійної підготовки, педагогічної техніки й майстерності вчителя початкових класів. Якщо педагог навчить учня вслухатися в його мовлення (увиразнене відповідними засобами), цим він збільшить його можливості пізнавати дійсність, збагачувати власне мовлення, що важливо у загальному і культурному розвитку школяра. Зважаючи на важливе значення умінь і навичок оволодіння дикцією учнями початкових класів, і була обрана тема дипломної роботи „Формування правильної дикції у молодших школярів”. Об’єкт дослідження – дикція як компонент техніки мовлення. Предмет дослідження – методика формування дикції у молодших школярів. Метою є дослідження методичних особливостей розвитку дикції в учнів початкових класів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування правильної дикції у молодших школярів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу