ElarK-PNU

Психологічні особливості комунікативно-мовленнєвого розвитку молодшого школяра

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дупляк, Вікторія Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-03-15T15:11:04Z
dc.date.available 2021-03-15T15:11:04Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Дупляк В. О. Психологічні особливості комунікативно-мовленнєвого розвитку молодшого школяра: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Вікторія Олександрівна Дупляк. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 95 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4826
dc.description.abstract Спілкування дитини з ровесниками в різних видах діяльності стимулює мовленнєву активність — розвиває функції і форми її мовлення, сприяє усвідомленню дитиною своїх мовленнєвих висловлень. Тому актуальність проведеного нами дослідження зумовлюється значимістю вивчення психологічних особливостей комунікативно-мовленнєвого розвитку молодшого школяра, можливістю оптимізації цього розвитку, а також виявленою прямою залежністю успішності навчання в початковій школі та рівнем мовленнєвого розвитку. Об’єктом дослідження є комунікативно-мовленнєва діяльність дітей молодшого шкільного віку. Предмет дослідження — психологічні особливості комунікативно-мовленнєвого розвиток молодшого школяра. Метою дослідження є з’ясування особливостей усвідомлення мовленнєвої дійсності як умови та складової процесу засвоєння рідної мови у дітей молодшого шкільного віку та комунікативно-мовленнєвого їх розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Психологічні особливості комунікативно-мовленнєвого розвитку молодшого школяра uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу