ElarK-PNU

Психологічні умови становлення моральної самооцінки молодших школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Житар, Тамара Сергіївна
dc.date.accessioned 2021-03-15T15:14:45Z
dc.date.available 2021-03-15T15:14:45Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Житар Т. С. Психологічні умови становлення моральної самооцінки молодших школярів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Тамара Сергіївна Житар. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 99 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4827
dc.description.abstract Моральність молодих людей завжди була в центрі уваги науки. У наш час особливої актуальності вона набуває у віковій та педагогічній психології. За результатами соціологічних та психологічних досліджень триває зростання підлітково-юнацької злочинності, піддаються сумніву такі особистісні якості як доброта, чуйність, порядність, делікатність, скромність, ввічливість. А тому в спільноті юнаків і дівчат поширюється прагнення хитрувати, обманювати, бути крутим. На жаль, молоді люди призвичаюються до таких «корисних» для виживання в сучасних умовах явищ як брутальність, хамовитість, безсердечність, жорстокість, потурання інтересів інших. Подібні поведінкові аберації позбавляють молодь сенсу життя, руйнують їх життєві плани на майбутнє, загальмовують повноцінне особистісне зростання. Об’єкт дослідження: моральна самооцінка молодших школярів. Предмет дослідження: психологічні умови становлення моральної самооцінки учнів початкових класів. Мета дослідження: визначити психологічні умови та запропонувати засоби цілеспрямованого формування моральної самооцінки у період навчання в початковій школі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Психологічні умови становлення моральної самооцінки молодших школярів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу