ElarK-PNU

Технології формування читацької компетентності молодших школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Квасніцька, Юлія Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-03-16T11:17:17Z
dc.date.available 2021-03-16T11:17:17Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Квасніцька Ю. В. Технології формування читацької компетентності молодших школярів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Юлія Володимирівна Квасніцька. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 93 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4828
dc.description.abstract Читацька компетентність є особистісно-діяльнісним інтегрованим результатом взаємодії знань, умінь, навичок, індивідуального досвіду та ціннісних ставлень учнів, що набуваються у процесі реалізації усіх змістових ліній предмета «Літературне читання». У процесі читання в учнів формуються й інші ключові компетентності: уміння вчитися, загальнокультурна, комунікативна, інформаційна. Вирішенням окресленої проблеми є використання сучасних педагогічних технологій в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти. Інноваційні технології навчання здатні забезпечити ефективність уроку, сприяють формуванню ключових компетентностей здобувачів освіти і є засобом підвищення їх навчально-пізнавальної мотивації. Мета дипломної роботи – схарактеризувати особливості формування читацької компетентності молодших школярів засобами сучасних педагогічних технологій. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Технології формування читацької компетентності молодших школярів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу