ElarK-PNU

Психологічні умови формування навичок конструктивної поведінки в конфлікті в молодшому шкільному віці

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Король, Людмила Євгенівна
dc.date.accessioned 2021-03-16T11:22:22Z
dc.date.available 2021-03-16T11:22:22Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Король Л. Є. Психологічні умови формування навичок конструктивної поведінки в конфлікті в молодшому шкільному віці: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Людмила Євгенівна Король. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 94 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4829
dc.description.abstract У молодшому шкільному віці конфліктні ситуації виконують соціалізуючу функцію у формуванні особистості. Вони є формою зовнішньої протидії – зіткнення думок, оцінок, інтересів тощо,– і завдяки рефлексії можуть породжувати внутрішні суперечності, сумніви, боротьбу мотивів дитини. Досвід взаємин і поведінки молодших школярів у вирішенні конфліктних ситуацій необхідно формувати вже на ранніх стадіях навчання в початковій школі. Саме в молодшому шкільному віці діти починають активно опановувати способи розв’язання конфліктних ситуацій в різних сферах життєдіяльності. У молодшому шкільному віці конфліктні ситуації виконують соціалізуючу функцію у формуванні особистості. Вони є формою зовнішньої протидії – зіткнення думок, оцінок, інтересів тощо,– і завдяки рефлексії можуть породжувати внутрішні суперечності, сумніви, боротьбу мотивів дитини. Конфліктні ситуації не завжди переростають в конфлікт, що залежить від численних причин. Дитина молодшого шкільного віку по-різному реагує на ту чи іншу конфліктну ситуацію, бо її поведінка характеризується особливостями, зокрема індивідуально-психологічними характеристиками та психосоціальними чинниками. Об’єкт дослідження — соціальна взаємодія в системі «учень-учень» та «учень-вчитель». Предмет дослідження — психологічні умови формування навичок конструктивної поведінки в конфлікті в молодшому шкільному віці. Мета дослідження — теоретично обґрунтувати й емпірично визначити психологічні умови формування навичок конструктивної поведінки в молодшому шкільному віці. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Психологічні умови формування навичок конструктивної поведінки в конфлікті в молодшому шкільному віці uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу