Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Король, Людмила Євгенівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-16T11:22:22Z | |
dc.date.available | 2021-03-16T11:22:22Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Король Л. Є. Психологічні умови формування навичок конструктивної поведінки в конфлікті в молодшому шкільному віці: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Людмила Євгенівна Король. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 94 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4829 | |
dc.description.abstract | У молодшому шкільному віці конфліктні ситуації виконують соціалізуючу функцію у формуванні особистості. Вони є формою зовнішньої протидії – зіткнення думок, оцінок, інтересів тощо,– і завдяки рефлексії можуть породжувати внутрішні суперечності, сумніви, боротьбу мотивів дитини. Досвід взаємин і поведінки молодших школярів у вирішенні конфліктних ситуацій необхідно формувати вже на ранніх стадіях навчання в початковій школі. Саме в молодшому шкільному віці діти починають активно опановувати способи розв’язання конфліктних ситуацій в різних сферах життєдіяльності. У молодшому шкільному віці конфліктні ситуації виконують соціалізуючу функцію у формуванні особистості. Вони є формою зовнішньої протидії – зіткнення думок, оцінок, інтересів тощо,– і завдяки рефлексії можуть породжувати внутрішні суперечності, сумніви, боротьбу мотивів дитини. Конфліктні ситуації не завжди переростають в конфлікт, що залежить від численних причин. Дитина молодшого шкільного віку по-різному реагує на ту чи іншу конфліктну ситуацію, бо її поведінка характеризується особливостями, зокрема індивідуально-психологічними характеристиками та психосоціальними чинниками. Об’єкт дослідження — соціальна взаємодія в системі «учень-учень» та «учень-вчитель». Предмет дослідження — психологічні умови формування навичок конструктивної поведінки в конфлікті в молодшому шкільному віці. Мета дослідження — теоретично обґрунтувати й емпірично визначити психологічні умови формування навичок конструктивної поведінки в молодшому шкільному віці. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Психологічні умови формування навичок конструктивної поведінки в конфлікті в молодшому шкільному віці | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |