ElarK-PNU

Технології розвитку пізнавальної активності учнів початкової школи засобами ігрової діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кушнір, Юлія Юріївна
dc.date.accessioned 2021-03-16T11:25:10Z
dc.date.available 2021-03-16T11:25:10Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Кушнір Ю. Ю. Технології розвитку пізнавальної активності учнів початкової школи засобами ігрової діяльності: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Юлія Юріївна Кушнір. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 96 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4830
dc.description.abstract Високо оцінюючи значний внесок цих вчених у дослідження проблеми розвитку пізнавальної активності дітей засобами ігрової діяльності зазначимо, що не всі її аспекти було опрацьовано. Так, наприклад, немає спеціальних наукових досліджень, присвячених висвітленню особливостей використання ігрових засобів на уроках мистецтва у початковій школі, хоча саме ці уроки містять найбільше можливостей, оскільки мистецька гра виступає одним із необхідних структурних елементів таких уроків. Також досі не було розроблено комплексу технологічних механізмів використання різного виду ігор саме з метою розвитку пізнавальної активності молодших школярів. Об’єкт дослідження – процес розвитку пізнавальної активності молодших школярів. Предмет дослідження – технології розвитку пізнавальної активності учнів початкової школи засобами ігрової діяльності. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні, розробці та експериментальній перевірці ефективності технологічних інструментів розвитку пізнавальної активності учнів початкової школи засобами ігрової діяльності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Технології розвитку пізнавальної активності учнів початкової школи засобами ігрової діяльності uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу