Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мазур, Ольга Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-16T11:28:29Z | |
dc.date.available | 2021-03-16T11:28:29Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Мазур О. А. Розвиток пізнавальної самостійності учнів початкових класів під час застосування інформаційних технологій: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ольга Анатоліївна Мазур. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 100 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4831 | |
dc.description.abstract | Один із шляхів вирішення зазначених завдань вбачаємо у використанні засобів навчання, які максимально стимулюють пізнавальну самостійність учнів. Аналіз літератури показав, що за останнє десятиріччя кількість праць з цієї проблеми значно зменшилась, а в наявних сучасних дослідженнях увага здебільшого акцентується на методах розвитку пізнавальної активності й інтересу та на формуванні операційного компонента пізнавальної самостійності. Цілком очевидно, що на початку нового інформаційного тисячоліття, коли відбувається бурхливе впровадження у навчальний процес сучасних інформаційних технологій, проблема розвитку пізнавальної самостійності потребує переосмислення та корекції щодо специфічних умов комп’ютерного навчання. Об’єктом дослідження – пізнавальна самостійність учнів початкових класів. Предмет дослідження – розвиток пізнавальної самостійності учнів початкових класів при застосуванні інформаційних технологій. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні методики розвитку пізнавальної самостійності учнів початкових класів та виявленні ефективності її формування з використанням програмно-педагогічних засобів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Розвиток пізнавальної самостійності учнів початкових класів під час застосування інформаційних технологій | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |