dc.contributor.author |
Піхурець, Наталія Віталіївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-16T11:38:52Z |
|
dc.date.available |
2021-03-16T11:38:52Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Піхурець Н. В. Формування читацьких компетентностей учнів початкової школи засобами інноваційних технологій: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Наталія Віталіївна Піхурець. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 83 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4834 |
|
dc.description.abstract |
Читання – один з основних шляхів отримання інформації в сучасну епоху, провідний засіб усебічного впливу на людину. Як особливий вид діяльності, воно має надзвичайно великі можливості для розумового, естетичного, морального та мовленнєвого розвитку учнів. Усе це доводить необхідність формування навички читання та читацьких компетентностей молодших школярів загалом. Формування у школярів читацьких умінь, розвиток читацьких інтересів є одним з головних завдань початкового навчання. Його мета – сформувати в учнів стійку потребу самостійно й осмислено вибирати і систематично читати книги, спираючись на знання й навички, здобуті на уроках навчання грамоти й класного читання. Ця мета продиктована самим життям. Школярі, які нічого, крім підручника, не читають, дуже поверхово оволодівають знаннями. Досягти цієї мети можна лише на основі вироблення в школярів позитивного ставлення до читання за власною ініціативою. Мета дослідження – обґрунтувати особливості методики формування читацьких інтересів учнів у сучасній початковій школі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Формування читацьких компетентностей учнів початкової школи засобами інноваційних технологій |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |