ElarK-PNU

Формування читацьких компетентностей учнів початкової школи засобами інноваційних технологій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Піхурець, Наталія Віталіївна
dc.date.accessioned 2021-03-16T11:38:52Z
dc.date.available 2021-03-16T11:38:52Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Піхурець Н. В. Формування читацьких компетентностей учнів початкової школи засобами інноваційних технологій: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Наталія Віталіївна Піхурець. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 83 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4834
dc.description.abstract Читання – один з основних шляхів отримання інформації в сучасну епоху, провідний засіб усебічного впливу на людину. Як особливий вид діяльності, воно має надзвичайно великі можливості для розумового, естетичного, морального та мовленнєвого розвитку учнів. Усе це доводить необхідність формування навички читання та читацьких компетентностей молодших школярів загалом. Формування у школярів читацьких умінь, розвиток читацьких інтересів є одним з головних завдань початкового навчання. Його мета – сформувати в учнів стійку потребу самостійно й осмислено вибирати і систематично читати книги, спираючись на знання й навички, здобуті на уроках навчання грамоти й класного читання. Ця мета продиктована самим життям. Школярі, які нічого, крім підручника, не читають, дуже поверхово оволодівають знаннями. Досягти цієї мети можна лише на основі вироблення в школярів позитивного ставлення до читання за власною ініціативою. Мета дослідження – обґрунтувати особливості методики формування читацьких інтересів учнів у сучасній початковій школі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування читацьких компетентностей учнів початкової школи засобами інноваційних технологій uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу