ElarK-PNU

Формування мовленнєво-комунікативних умінь в учнів початкових класів під час вивчення граматичного матеріалу на засадах функціонально-комунікативного підходу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сеник, Д.
dc.date.accessioned 2021-03-16T11:53:34Z
dc.date.available 2021-03-16T11:53:34Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Сеник Д. Формування мовленнєво-комунікативних умінь в учнів початкових класів під час вивчення граматичного матеріалу на засадах функціонально-комунікативного підходу: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Д. Сеник.- Кам’янець-Подільський, 2019. – 90 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4836
dc.description.abstract Прикінцевою метою засвоєння рідної мови є досконале володіння мовленнєвими засобами, що передбачає граматичну правильність як ознаку високої культури мовлення і вимагає усвідомлення значень слів, їх літературних форм, а також уміння використовувати їх доречно й точно залежно від контексту мовленнєвої ситуації, з орієнтацією на слухача, учасника спілкування. У процесі оволодіння школярами навичками зв’язного мовлення важливу роль відіграє практичне засвоєння ними граматики та вміння оперувати словами, що належать до певного лексико-граматичного розряду відповідно до завдань комунікації. Мета дослідження полягає у створенні обґрунтованої методики удосконалення комунікативно-мовленнєвих умінь засобами частин мови, спрямованої на забезпечення якісних характеристик мовлення, та її експериментальній перевірці. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування мовленнєво-комунікативних умінь в учнів початкових класів під час вивчення граматичного матеріалу на засадах функціонально-комунікативного підходу uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу