Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сеник, Д. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-16T11:53:34Z | |
dc.date.available | 2021-03-16T11:53:34Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Сеник Д. Формування мовленнєво-комунікативних умінь в учнів початкових класів під час вивчення граматичного матеріалу на засадах функціонально-комунікативного підходу: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Д. Сеник.- Кам’янець-Подільський, 2019. – 90 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4836 | |
dc.description.abstract | Прикінцевою метою засвоєння рідної мови є досконале володіння мовленнєвими засобами, що передбачає граматичну правильність як ознаку високої культури мовлення і вимагає усвідомлення значень слів, їх літературних форм, а також уміння використовувати їх доречно й точно залежно від контексту мовленнєвої ситуації, з орієнтацією на слухача, учасника спілкування. У процесі оволодіння школярами навичками зв’язного мовлення важливу роль відіграє практичне засвоєння ними граматики та вміння оперувати словами, що належать до певного лексико-граматичного розряду відповідно до завдань комунікації. Мета дослідження полягає у створенні обґрунтованої методики удосконалення комунікативно-мовленнєвих умінь засобами частин мови, спрямованої на забезпечення якісних характеристик мовлення, та її експериментальній перевірці. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування мовленнєво-комунікативних умінь в учнів початкових класів під час вивчення граматичного матеріалу на засадах функціонально-комунікативного підходу | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |