ElarK-PNU

Формування вмінь і навичок виразності голосного читання в учнів початкової школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Солоненко, Крістіна Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-03-16T12:01:34Z
dc.date.available 2021-03-16T12:01:34Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Солоненко К. О. Формування вмінь і навичок виразності голосного читання в учнів початкової школи: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Крістіна Олександрівна Солоненко. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 89 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4838
dc.description.abstract Виразного читання ми починаємо навчатись у школі, насамперед на уроках з розвитку мовлення, але засвоюємо його впродовж усього життя. Виразне читання обов’язково повинно бути якісною ознакою культури мовлення кожної людини. Якість мовлення прямопропорційна розумовому, духовному, етичному й естетичному, емоційному розвиткові. Виразність мовлення формується мовленням середовища та авторитетів, художньою літературою. Таким чином виробляється чуття мови, образу, емоцій. Адже з допомогою мови люди передають свої почуття і переживання, захоплення і здивування, радість, горе, які передбачають комунікативні цілі, служать засобом самовираження. Метою дослідження є вивчення вимог до формування і розвитку читацьких умінь і навичок молодших школярів, спрямованих на вдосконалення виразності читання як основного компоненту навички читання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування вмінь і навичок виразності голосного читання в учнів початкової школи uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу