Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Солоненко, Крістіна Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-16T12:01:34Z | |
dc.date.available | 2021-03-16T12:01:34Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Солоненко К. О. Формування вмінь і навичок виразності голосного читання в учнів початкової школи: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Крістіна Олександрівна Солоненко. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 89 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4838 | |
dc.description.abstract | Виразного читання ми починаємо навчатись у школі, насамперед на уроках з розвитку мовлення, але засвоюємо його впродовж усього життя. Виразне читання обов’язково повинно бути якісною ознакою культури мовлення кожної людини. Якість мовлення прямопропорційна розумовому, духовному, етичному й естетичному, емоційному розвиткові. Виразність мовлення формується мовленням середовища та авторитетів, художньою літературою. Таким чином виробляється чуття мови, образу, емоцій. Адже з допомогою мови люди передають свої почуття і переживання, захоплення і здивування, радість, горе, які передбачають комунікативні цілі, служать засобом самовираження. Метою дослідження є вивчення вимог до формування і розвитку читацьких умінь і навичок молодших школярів, спрямованих на вдосконалення виразності читання як основного компоненту навички читання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування вмінь і навичок виразності голосного читання в учнів початкової школи | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |