ElarK-PNU

Формування в третьокласників поняття про лексичне значення слова засобами інтерактивних технологій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Твердохліб, Лілія Сергіївна
dc.date.accessioned 2021-03-16T12:06:26Z
dc.date.available 2021-03-16T12:06:26Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Твердохліб Л. С. Формування в третьокласників поняття про лексичне значення слова засобами інтерактивних технологій: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Лілія Сергіївна Твердохліб. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 76 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4839
dc.description.abstract Курс української мови в початкових класах не тільки важливий складник загального змісту початкової освіти, а й водночас основний засіб опанування інших шкільних дисциплін. Тому будується за комунікативною, лінгвістичною (мовною) та лінгвокраїнознавчою змістовими лініями і набуває пропедевтичного спрямування щодо забезпечення розвитку, вдосконалення усного мовлення, формування певного кола знань про мову і мовні уміння, забезпечує мотивацію навчання української мови. Формування в молодших школярів мовленнєвих умінь і навичок пов’язане з набуттям ними знань про слово, яке поряд із реченням є опорною мовною одиницею в шкільному навчанні рідної мови. Слід зазначити, що в аспекті мовленнєвої комунікації слово є однією з найактивніших мовних одиниць, що дає змогу реалізувати різні можливості тексту. Мета дипломної роботи – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити лексичний аспект роботи над словом у початкових класах засобами інтерактивних технологій. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування в третьокласників поняття про лексичне значення слова засобами інтерактивних технологій uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу