ElarK-PNU

Технології розвитку здоров’язбережувальної компетентності учнів початкової школи на уроках природознавства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Торак, М. П.
dc.date.accessioned 2021-03-16T12:13:24Z
dc.date.available 2021-03-16T12:13:24Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Торак М. П. Технології розвитку здоров’язбережувальної компетентності учнів початкової школи на уроках природознавства: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / М. П. Торак. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 92 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4841
dc.description.abstract Вивчення традиційної діяльності початкової школи на сьогоднішній день показало, що вона не сприяє формуванню здорової особистості молодшого школяра. Більшість педагогів не готові правильно та в системі здійснювати діяльність із збереження й зміцнення здоров՚я школярів. При цьому, кожен урок має певні дидактичні можливості для організації здоров’՚язбережувальної діяльності в навчальному процесі. Об՚єкт дослідження – процес навчання природознавства учнів початкових класів. Предмет дослідження – технології формування здоров՚язбережувальної компетентності молодших школярів на уроках природознавства. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування та практичне доведення доцільності використання розробленої технології формування здоров՚язбережувальної компетентності молодших школярів на уроках природознавства. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Технології розвитку здоров’язбережувальної компетентності учнів початкової школи на уроках природознавства uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу