Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Торак, М. П. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-16T12:13:24Z | |
dc.date.available | 2021-03-16T12:13:24Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Торак М. П. Технології розвитку здоров’язбережувальної компетентності учнів початкової школи на уроках природознавства: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / М. П. Торак. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 92 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4841 | |
dc.description.abstract | Вивчення традиційної діяльності початкової школи на сьогоднішній день показало, що вона не сприяє формуванню здорової особистості молодшого школяра. Більшість педагогів не готові правильно та в системі здійснювати діяльність із збереження й зміцнення здоров՚я школярів. При цьому, кожен урок має певні дидактичні можливості для організації здоров’՚язбережувальної діяльності в навчальному процесі. Об՚єкт дослідження – процес навчання природознавства учнів початкових класів. Предмет дослідження – технології формування здоров՚язбережувальної компетентності молодших школярів на уроках природознавства. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування та практичне доведення доцільності використання розробленої технології формування здоров՚язбережувальної компетентності молодших школярів на уроках природознавства. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Технології розвитку здоров’язбережувальної компетентності учнів початкової школи на уроках природознавства | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |