Репозиторий Dspace

Використання інтерактивних технологій під час вивчення розділу «Текст» у 2 класі

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Трачук, Ірина Андріївна
dc.date.accessioned 2021-03-16T12:17:01Z
dc.date.available 2021-03-16T12:17:01Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Трачук І. А. Використання інтерактивних технологій під час вивчення розділу «Текст» у 2 класі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ірина Андріївна Трачук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 69 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4842
dc.description.abstract Одними з основних методичних інновацій є інтерактивні методи навчання. Інтерактивне навчання – діалогове навчання, у ході якого здійснюється взаємодія вчителя і учня. Мета інтерактивного навчання – створювання комфортних умов навчання, під час яких учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, що робить продуктивним сам освітній процес. Мета дослідження полягає у розробленні науково обґрунтованої та експериментально перевіреної методики ознайомлення молодших школярів із текстом та його характерними ознаками й формування в учнів умінь будувати тексти різних типів і стилів, використовуючи інтерактивні методи навчання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Використання інтерактивних технологій під час вивчення розділу «Текст» у 2 класі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись