Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Трачук, Ірина Андріївна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-16T12:17:01Z | |
dc.date.available | 2021-03-16T12:17:01Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Трачук І. А. Використання інтерактивних технологій під час вивчення розділу «Текст» у 2 класі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ірина Андріївна Трачук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 69 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4842 | |
dc.description.abstract | Одними з основних методичних інновацій є інтерактивні методи навчання. Інтерактивне навчання – діалогове навчання, у ході якого здійснюється взаємодія вчителя і учня. Мета інтерактивного навчання – створювання комфортних умов навчання, під час яких учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, що робить продуктивним сам освітній процес. Мета дослідження полягає у розробленні науково обґрунтованої та експериментально перевіреної методики ознайомлення молодших школярів із текстом та його характерними ознаками й формування в учнів умінь будувати тексти різних типів і стилів, використовуючи інтерактивні методи навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Використання інтерактивних технологій під час вивчення розділу «Текст» у 2 класі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |