ElarK-PNU

Психологічні чинники розвитку почуття гумору в молодшому шкільному віці

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шинкарук, Руслана Русланівна
dc.date.accessioned 2021-03-16T13:05:03Z
dc.date.available 2021-03-16T13:05:03Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Шинкарук Р. Р. Психологічні чинники розвитку почуття гумору в молодшому шкільному віці: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Руслана Русланівна Шинкарук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 111 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4845
dc.description.abstract Гумор розглядається як механізми особистісної регуляції, яка здійснюється на біологічному, соціальному, рефлексивному та особистісному рівнях. Він може бути визначений як вища психічна функція, яка у специфічний спосіб – виявлення, подолання чи зняття суперечностей, що базуються на здатності до сприйняття та відтворення комічного, регулює різні аспекти та рівні життєдіяльності особистості. Об’єкт дослідження — гумор як вища психічна функція. Предмет дослідження — психологічні чинники розвитку почуття гумору молодших школярів в умовах освітнього процесу. Мета дослідження — теоретично обґрунтувати, емпірично виявити та експериментально дослідити психологічні чинники розвитку почуття гумору молодших школярів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Психологічні чинники розвитку почуття гумору в молодшому шкільному віці uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу