Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Бачинська, Анастасія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-17T11:29:41Z | |
dc.date.available | 2021-03-17T11:29:41Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Бачинська А. В. Формування цілісного сприйняття природи у процесі екологічного виховання дошкільників : магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Анастасія Володимирівна Бачинська. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 119 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4848 | |
dc.description.abstract | Екологічне виховання дітей старшого дошкільного віку є актуальною проблемою сучасності, оскільки саме в дошкільному віці закладаються основи екологічної свідомості, екологічної культури, що впливають на поведінку та діяльність людини у природі. Основи свідомості, екологічної культури, формування ставлення особистості до світу природи закладаються в дошкільному дитинстві, що підтверджує вагомість використання цього сензитивного періоду для екологічного виховання особистості. Ученими доведено, що через емоційну взаємодію з образами діти засвоюють певні знання й уявлення, виробляють конкретні судження, формулюють особистісні умовисновки. Образність казки сприяє формуванню перших синкретичних уявлень про ті об’єкти і явища, про які в ній розповідається. Авторська ж казка, в основу якої покладено конкретні наукові факти, а форма подання інформації залишається казковою, на нашу думку, здатна оптимізувати процес екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови та методику використання авторської казки природознавчого змісту як засобу екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування цілісного сприйняття природи у процесі екологічного виховання дошкільників | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |