Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Боднар, Людмила Русланівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-17T11:47:30Z | |
dc.date.available | 2021-03-17T11:47:30Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Боднар Л. Р. Тенденції розвитку системи дошкільних навчальних закладів (друга половина ХХ – початок ХХІ століття): магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Людмила Русланівна Боднар. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 83 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4849 | |
dc.description.abstract | Розбудова національної системи освіти в сучасних умовах з урахуванням змін у всіх сферах суспільного життя вимагає критичного осмислення історичного досвіду розвитку системи закладів дошкільної освіти (ЗДО) різних типів як однієї зі складових системи дошкільної освіти України. Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року окреслює завдання по відновленню та розширенню їх мережі з метою задоволення потреб населення; створенню оптимальних умов для функціонування ЗДО; оновленню змісту, форм, методів і засобів навчання, виховання, розвитку дітей дошкільного віку відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти. Основними напрямами її реалізації є формування нормативно-правової бази у сфері освіти, зокрема дошкільної, яка має спрямовуватися на визначення правових, організаційних засад її інноваційного розвитку. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні еволюційних змін та тенденцій у розвитку системи закладів дошкільної освіти різних типів в Україні впродовж другої половини ХХ – початку ХХІ століть крізь призму їх сучасного стану та перспектив подальшого розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Тенденції розвитку системи дошкільних навчальних закладів (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |