Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Боднар, Юлія Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-17T11:54:30Z | |
dc.date.available | 2021-03-17T11:54:30Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Боднар Ю. М. Психологічні особливості формування моральних цінностей в дитини дошкільного віку: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Юлія Михайлівна Боднар. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 103 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4850 | |
dc.description.abstract | Ціннісні орієнтації є головним критерієм у ставленні людини до навколишнього світу. Вони визначають соціальну взаємодію людей, боротьбу і узгодження їх інтересів, вимог, регулюють поведінку людини, визначаючи майбутнє життя особистості в суспільстві. Тому структура ціннісних орієнтацій особистості і виявлення шляхів їх розвитку та формування виступають об’єктом соціально-психолого-педагогічного аналізу. Тим більше це важливо для визначення системи цінностей в нових соціальних умовах, що дозволить виділити структуру життєвих установок і на їх основі визначити шляхи формування ціннісних орієнтацій, необхідних для гармонійного розвитку особистості в наші дні. Мета дослідження – теоретично вивчити та перевірити на практиці методи та методики формування моральних цінностей у дітей дошкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Психологічні особливості формування моральних цінностей в дитини дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |