Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Буджак, Любов Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-17T11:58:33Z | |
dc.date.available | 2021-03-17T11:58:33Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Буджак Л. В. Методика формування готовності дітей старшого дошкільного віку до шкільного навчання: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Любов Володимирівна Буджак. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 105 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4851 | |
dc.description.abstract | Сучасний стан підготовки до школи не забезпечує літичного переходу дитини до нового соціокультурного середовища, зводиться, здебільшого, лише до формування конкретних навичок навчальної діяльності. Причини цього мають соціально-педагогічний і організаційно-методичний характер. Загострюється суперечність між наявними передумовами піднесення ефективності процесу підготовки дітей до школи і відсутністю науково обґрунтованих педагогічних умов, що забезпечили б його доцільну організацію, відповідний зміст та засоби. Подоланню цієї суперечності найбільшою мірою сприяє навчально-виховний комплекс, де досягається особистісно орієнтована підготовка і гуманістична система взаємовідносин дитини і дорослих, наступність у діяльності сім’ї, дошкільного закладу і школи, їх взаємодія, неперервність дошкільної і початкової освітніх ланок, створюється єдиний соціально-педагогічний простір для успішного формування цілісної особистості дошкільника і першокласника. Мета дослідження – визначити, теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити методику підготовки дітей до школи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Методика формування готовності дітей старшого дошкільного віку до шкільного навчання | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |