ElarK-PNU

Формування первинного економічного досвіду у старших дошкільників засобами ігрової діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бута, Людмила Іванівна
dc.date.accessioned 2021-03-17T12:05:20Z
dc.date.available 2021-03-17T12:05:20Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Бута Л. І. Формування первинного економічного досвіду у старших дошкільників засобами ігрової діяльності: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Людмила Іванівна Бута. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 128 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4852
dc.description.abstract Високий рівень економічної культури забезпечується засвоєнням економічних знань через набуття первинного економічного досвіду, формування якого розпочинається тоді, коли дитина виконує самостійні вольові дії, будує взаємодію з іншими суб’єктами соціальної дійсності та на цій основі засвоює певні знання й опановує вміння. Це стає можливим уже в старшому дошкільному віці, тому що діти починають виділяти себе в системі взаємовідносин завдяки предметно-операційній діяльності. Об'єкт дослідження: процес економічного виховання дошкільників. Предмет дослідження: педагогічні умови формування первинного економічного досвіду дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально апробувати ефективність педагогічних умов формування первинного економічного досвіду старших дошкільників в ігровій діяльності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування первинного економічного досвіду у старших дошкільників засобами ігрової діяльності uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу