Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бута, Людмила Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-17T12:05:20Z | |
dc.date.available | 2021-03-17T12:05:20Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Бута Л. І. Формування первинного економічного досвіду у старших дошкільників засобами ігрової діяльності: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Людмила Іванівна Бута. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 128 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4852 | |
dc.description.abstract | Високий рівень економічної культури забезпечується засвоєнням економічних знань через набуття первинного економічного досвіду, формування якого розпочинається тоді, коли дитина виконує самостійні вольові дії, будує взаємодію з іншими суб’єктами соціальної дійсності та на цій основі засвоює певні знання й опановує вміння. Це стає можливим уже в старшому дошкільному віці, тому що діти починають виділяти себе в системі взаємовідносин завдяки предметно-операційній діяльності. Об'єкт дослідження: процес економічного виховання дошкільників. Предмет дослідження: педагогічні умови формування первинного економічного досвіду дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально апробувати ефективність педагогічних умов формування первинного економічного досвіду старших дошкільників в ігровій діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування первинного економічного досвіду у старших дошкільників засобами ігрової діяльності | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |