Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ковальчук, Орина Русланівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-17T12:10:06Z | |
dc.date.available | 2021-03-17T12:10:06Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Ковальчук О. Р. Організація неперервного процесу валеологічної освіти дітей старшого дошкільного віку: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Орина Русланівна Ковальчук. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 118 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4853 | |
dc.description.abstract | Пріоритетним завданням системи освіти є виховання відповідального ставлення людини до власного здоров’я та здоров’я інших як найвищої індивідуальної і суспільної цінності. Саме тому в закладах дошкільної освіти необхідно створити умови, які б сприяли розвитку та збереженню здоров’я, утвердженню здорового способу життя, гармонізації взаємин дітей із довкіллям. Про це зазначено у Базовому компоненті дошкільної освіти України, Законах України „Про дошкільну освітуˮ, Концепції формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя у дітей та молоді, Національній доктрині розвитку освіти та інших законодавчих і програмних документах. Соціальне замовлення суспільств,а, яке склалося на сьогодні, вимагає комплексного і системного вирішення прроблеми валеологічної освіти дошкільників. Об’єкт дослідження – процес валеологічного виховання старших дошкільників. Предмет дослідження – методика забезпечення непервності у процесі валеологічної освіти старших дошкільників. Мета дослідження – обґрунтувати теоретичні основи проблеми неперервності у валеологічному вихованні дітей дошкільного віку; розробити й експериментально перевірити методику забезпечення неперервності у валеологічній освіті дошкільників. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Організація неперервного процесу валеологічної освіти дітей старшого дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |