dc.contributor.author |
Чорненька, Наталія Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-17T12:14:57Z |
|
dc.date.available |
2021-03-17T12:14:57Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Чорненька Н. О. Сенсорний розвиток дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Наталія Олександрівна Чорненька. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 121 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4854 |
|
dc.description.abstract |
Учені (Л. Венгер, О. Запорожець, М. Монтессорі, Є. Тихєєва) наголошують, що сенсорне виховання є одним з головних завдань дошкільного виховання, напрямом, який впливає на успішність подальшої соціалізації й навчання дитини. Саме дошкільний вік є найбільш сприятливим для вдосконалення діяльності органів чуття, що забезпечують повноцінні й різнобічні уявлення про довкілля. Доведено, що сенсорне виховання виступає обов’язковим складником розвитку дитини, яка потребує усвідомлених дій з боку вихователів, що підтверджується наявністю значної кількості методичного та практичного матеріалу. Об'єкт дослідження: сенсорне виховання дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: методика сенсорного розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва. Мета дослідження: визначити й науково обґрунтувати педагогічні умови сенсорного розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Сенсорний розвиток дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |