Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чорненька, Наталія Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-17T12:14:57Z | |
dc.date.available | 2021-03-17T12:14:57Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Чорненька Н. О. Сенсорний розвиток дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Наталія Олександрівна Чорненька. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 121 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4854 | |
dc.description.abstract | Учені (Л. Венгер, О. Запорожець, М. Монтессорі, Є. Тихєєва) наголошують, що сенсорне виховання є одним з головних завдань дошкільного виховання, напрямом, який впливає на успішність подальшої соціалізації й навчання дитини. Саме дошкільний вік є найбільш сприятливим для вдосконалення діяльності органів чуття, що забезпечують повноцінні й різнобічні уявлення про довкілля. Доведено, що сенсорне виховання виступає обов’язковим складником розвитку дитини, яка потребує усвідомлених дій з боку вихователів, що підтверджується наявністю значної кількості методичного та практичного матеріалу. Об'єкт дослідження: сенсорне виховання дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: методика сенсорного розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва. Мета дослідження: визначити й науково обґрунтувати педагогічні умови сенсорного розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Сенсорний розвиток дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |