ElarK-PNU

Сенсорний розвиток дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чорненька, Наталія Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-03-17T12:14:57Z
dc.date.available 2021-03-17T12:14:57Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Чорненька Н. О. Сенсорний розвиток дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Наталія Олександрівна Чорненька. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 121 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4854
dc.description.abstract Учені (Л. Венгер, О. Запорожець, М. Монтессорі, Є. Тихєєва) наголошують, що сенсорне виховання є одним з головних завдань дошкільного виховання, напрямом, який впливає на успішність подальшої соціалізації й навчання дитини. Саме дошкільний вік є найбільш сприятливим для вдосконалення діяльності органів чуття, що забезпечують повноцінні й різнобічні уявлення про довкілля. Доведено, що сенсорне виховання виступає обов’язковим складником розвитку дитини, яка потребує усвідомлених дій з боку вихователів, що підтверджується наявністю значної кількості методичного та практичного матеріалу. Об'єкт дослідження: сенсорне виховання дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: методика сенсорного розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва. Мета дослідження: визначити й науково обґрунтувати педагогічні умови сенсорного розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Сенсорний розвиток дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу