dc.contributor.author |
Думанська, Анастасія Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-17T12:26:04Z |
|
dc.date.available |
2021-03-17T12:26:04Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Думанська А. В. Формування просоціальної мотивації у дітей старшого дошкільного віку: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Анастасія Володимирівна Думанська. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 107 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4856 |
|
dc.description.abstract |
Стан суспільних відносин відбивається на кожній особистості через привласнення людиною суспільно-значущих цінностей, через засвоєння соціальних нормативів та установок. При цьому і потреби, і мотиви кожної особистості несуть у собі суспільно-історичні орієнтації тієї культури, в якій розвивається та діє ця людина. Це означає, що дитина може піднятися в своєму розвитку до рівня особистості тільки в умовах соціального оточення, через взаємодію з цим оточенням і засвоєння того духовного досвіду, який накопичений людством. Дитина поступово в процесі онтогенетичного розвитку формує свою внутрішню позицію через систему особистісних смислів, на основі чого й вибудує свій світогляд. Об’єкт дослідження: просоціальна мотивація дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: розвиток емпатії у дітей старшого дошкільного віку як чинника їх просоціальної поведінки. Мета дослідження – проаналізувати особливості мотивації просоціальної поведінки дітей старшого дошкільного віку та виявити умови розвитку емпатії як чинника їх просоціальної поведінки. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Формування просоціальної мотивації у дітей старшого дошкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |