dc.description.abstract |
Моральний розвиток дитини є самостійним і визначає спосіб поведінки людини відносно явищ суспільного характеру. Показником рівня морального розвитку є сформованість особистісних якостей, які виступають своєрідним сплавом мотивів і способу поведінки. Завдяки розвитку спонукальної сфери створюються можливості вирішення особистістю важливих для неї проблем. Водночас мотивація коригує поведінку загалом, викликає відповідні спонукання та породжує потреби, а прагнення задовольнити свої потреби змушує людину діяти. Особливе місце у моральному вихованні дітей дошкільного віку належить засобам художньої літератури. Художня література є джерелом високої моральності, згустком досвіду, філософією буття й передбачення. В. Сухомлинський розглядав це як ідеальний засіб формування молодої душі, бо ж дитина в ній пізнає світ не тільки розумом, а й серцем і всім єством відгукується на почуте й прочитане, виявляє своє бачення добра та зла. Мета дослідження - теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови морального виховання дітей старшого дошкільного віку засобами казки. |
uk_UA |