Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Голда, Тетяна Богданівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-17T12:35:22Z | |
dc.date.available | 2021-03-17T12:35:22Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Голда Т. Б. Моральне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами казки: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Тетяна Богданівна Голда. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 90 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4859 | |
dc.description.abstract | Моральний розвиток дитини є самостійним і визначає спосіб поведінки людини відносно явищ суспільного характеру. Показником рівня морального розвитку є сформованість особистісних якостей, які виступають своєрідним сплавом мотивів і способу поведінки. Завдяки розвитку спонукальної сфери створюються можливості вирішення особистістю важливих для неї проблем. Водночас мотивація коригує поведінку загалом, викликає відповідні спонукання та породжує потреби, а прагнення задовольнити свої потреби змушує людину діяти. Особливе місце у моральному вихованні дітей дошкільного віку належить засобам художньої літератури. Художня література є джерелом високої моральності, згустком досвіду, філософією буття й передбачення. В. Сухомлинський розглядав це як ідеальний засіб формування молодої душі, бо ж дитина в ній пізнає світ не тільки розумом, а й серцем і всім єством відгукується на почуте й прочитане, виявляє своє бачення добра та зла. Мета дослідження - теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови морального виховання дітей старшого дошкільного віку засобами казки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Моральне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами казки | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |