ElarK-PNU

Моральне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами казки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Голда, Тетяна Богданівна
dc.date.accessioned 2021-03-17T12:35:22Z
dc.date.available 2021-03-17T12:35:22Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Голда Т. Б. Моральне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами казки: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Тетяна Богданівна Голда. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 90 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4859
dc.description.abstract Моральний розвиток дитини є самостійним і визначає спосіб поведінки людини відносно явищ суспільного характеру. Показником рівня морального розвитку є сформованість особистісних якостей, які виступають своєрідним сплавом мотивів і способу поведінки. Завдяки розвитку спонукальної сфери створюються можливості вирішення особистістю важливих для неї проблем. Водночас мотивація коригує поведінку загалом, викликає відповідні спонукання та породжує потреби, а прагнення задовольнити свої потреби змушує людину діяти. Особливе місце у моральному вихованні дітей дошкільного віку належить засобам художньої літератури. Художня література є джерелом високої моральності, згустком досвіду, філософією буття й передбачення. В. Сухомлинський розглядав це як ідеальний засіб формування молодої душі, бо ж дитина в ній пізнає світ не тільки розумом, а й серцем і всім єством відгукується на почуте й прочитане, виявляє своє бачення добра та зла. Мета дослідження - теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови морального виховання дітей старшого дошкільного віку засобами казки. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Моральне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами казки uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу