ElarK-PNU

Методика розвитку художньо-творчого мислення дітей старшого дошкільного віку в процесі слухання музики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Горецька, Марина Олегівна
dc.date.accessioned 2021-03-17T12:42:52Z
dc.date.available 2021-03-17T12:42:52Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Горецька М. О. Методика розвитку художньо-творчого мислення дітей старшого дошкільного віку в процесі слухання музики: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Марина Олегівна Горецька. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 95 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4861
dc.description.abstract Чуттєві процеси – відчуття та сприймання відіграють важливу роль, виступають в якості відправного моменту у пізнанні навколишнього світу. Процес пізнання об’єктивної дійсності відбувається від живого споглядання до абстрактного мислення і від нього до практики. Не менш вагомим для навчальної діяльності є «живе споглядання», зокрема сприймання. Його місце у навчанні визначається самою структурою навчальної діяльності дітей дошкільного віку, яка вимагає для опанування визначеного обсягу знань і розумового розвитку спільної роботи другої та першої сигнальної систем. Об’єкт дослідження – процес музичного виховання дітей дошкільного віку. Предмет дослідження – розвиток художньо-творчого мислення дітей старшого дошкільного віку в процесі слухання музики. Мета дослідження – виявити та науково обґрунтувати педагогічні умови активізації художньо-творчого мислення дітей шляхом використання нетрадиційних форм роботи на заняттях з музичного виховання у закладі дошкільної освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Методика розвитку художньо-творчого мислення дітей старшого дошкільного віку в процесі слухання музики uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу