ElarK-PNU

Креативність як чинник професійної успішності вихователя закладу дошкільної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Калашник, Христина Андріївна
dc.date.accessioned 2021-03-17T13:00:31Z
dc.date.available 2021-03-17T13:00:31Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Калашник Х. А. Креативність як чинник професійної успішності вихователя закладу дошкільної освіти: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Христина Андріївна Калашник. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 106 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4863
dc.description.abstract В останні роки проблема розвитку креативного потенціалу особистості набула яскраво виявленої соціальної значимості. Креативністю сьогодні цікавляться не лише психологи, це стало проблемою національної та міжнародної політики. Зростання суспільної значимості питання супроводжується зростанням наукового інтересу до проблем креативності, насамперед до її прикладних аспектів. Людина, яка здатна генерувати ідеї та використовувати знання і уміння в нових ситуаціях комфортно почувається навіть у нестабільних соціальних умовах сучасного життя. Отже, є реальна потреба суспільства в інтенсивному розвитку креативного потенціалу кожної людини. Непродумане ставлення до цієї сфери особистості може стати причиною кризи нових ідей у науці і виробництві, техніці, тобто кризою самого суспільства. Мета дослідження полягала у теоретичному і емпіричному дослідженні залежності між рівнем розвитку креативного потенціалу вихователя закладу дошкільної освіти та розвитком креативних здібностей його вихованців. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Креативність як чинник професійної успішності вихователя закладу дошкільної освіти uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу