ElarK-PNU

Методика формування фізичної грамотності дітей старшого дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ковальчук, Наталія Михайлівна
dc.date.accessioned 2021-03-17T13:10:14Z
dc.date.available 2021-03-17T13:10:14Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Ковальчук Н. М. Методика формування фізичної грамотності дітей старшого дошкільного віку: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Наталія Михайлівна Ковальчук. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 107 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4866
dc.description.abstract Визначення поняття “фізична культура” включає явища духовного світу, знання, мотиви, норми і зразки поведінки. Особливого значення в цьому контексті набуває проблема формування в дітей старшого дошкільного віку фізкультурних знань, культури рухів, які повинні займати одне з провідних місць у системі ціннісних орієнтацій людей різних соціальних і вікових груп, формування пріоритету здоров’я як найвищої людської цінності і на основі цього покращення загального фізичного стану організму. Успішне розв’язання даної проблеми можливе лише за умови цілеспрямованого, комплексного вирішення завдань із фізичної грамотності починаючи з раннього віку і впродовж усього життя. Об’єкт дослідження. Процес фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження. Зміст, форми та методи формування особистої фізичної грамотності старших дошкільників у процесі фізичного виховання. Мета дослідження. Розробити і науково обґрунтувати методику формування особистої фізичної грамотності старших дошкільників та експериментально перевірити її ефективність. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Методика формування фізичної грамотності дітей старшого дошкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу