ElarK-PNU

Формування естетичного ставлення до природи у старшого дошкільника засобами образотворчого мистецтва

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кросондович, Марина Олегівна
dc.date.accessioned 2021-03-17T13:21:53Z
dc.date.available 2021-03-17T13:21:53Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Кросондович М. О. Формування естетичного ставлення до природи у старшого дошкільника засобами образотворчого мистецтва: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Марина Олегівна Кросондович. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 104 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4868
dc.description.abstract Аналіз останніх досліджень і публікацій, в яких започатковане вирішення даної проблеми, формуванню ціннісного ставлення до природи, як певного рівня еколого-естетичної культури особистості, в першу чергу, сприяє цілеспрямоване, систематичне, особистісно зорієнтоване виховання. Його основою є синтез екології та естетики. значення цього полягає в тому, що особистість пізнає природу, взаємозв’язки в ній через опанування естетичних еталонів, які вважаються загальними законами краси: закону гармонії, закону пропорційності та ритму й закону міри (В. Корнієнко). Метою еколого-естетичного виховання є формування «творчого типу екологічної свідомості», який відрізняється насамперед здатністю розуміти красу природи та виражати своє ставлення до неї в художньо-творчій діяльності. Об'єкт дослідження – процес формування естетичного ставлення до природи дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження – педагогічні умови використання образотворчого мистецтва, як засобу формування естетичного ставлення до природи старших дошкільників. Мета дослідження. Теоретично обґрунтувати та практично перевірити необхідність використання засобів образотворчого мистецтва спрямованих на формування естетичного ставлення до природи старших дошкільників. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування естетичного ставлення до природи у старшого дошкільника засобами образотворчого мистецтва uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу